امروز دوشنبه 26 آذر 1397
خانه / افزونه وردپرس / افزونه غیر رایگان وردپرس / افزونه وردپرس تیکت پشتیبانی فست FAST WordPress Support Ticket Plugin
fast-plugin-ultradesign

افزونه وردپرس تیکت پشتیبانی فست FAST WordPress Support Ticket Plugin

معرفی افزونه تیکت پشتیبانی فست FAST

حالا شما این فرصت رو دارید که یک سیستم پشتیبانی تیکتی پیشرفته با ظاهری زیبا و تجربه کاربری آسان داشته باشید. به گونه ای که کاربر شما هنگام ارسال تیکت احساس چت کردن با دوستان خود را داشته باشد نه خرید از یک فروشگاه اینترنتی .

افزونه پشتیبانی تیکتی وردپرس Fast نیاز به هیچ افزونه اضافی دیگری ندارد ! تنها کافیست افزونه رو با کمک ویدیو های آموزشی که توسط گروه مگاتم تهیه شده نصب و فعال کنید. آن وقت یک سیستم پشتیبانی حرفه ای که البته با فروشگاه ساز ووکامرس هم سازگاری کامل دارد خواهید داشت !

افزونه پشتیبانی Fast به حدی قدرتمند بود که بخش پشتیبانی مگاتم را هم با همین افزونه Fast راه اندازی کردیم !

افزونه Fast با ووکامرس و Slack سازگاری کامل دارد و شما می توانید کلیه تیکت ها و پیام های مشتریان خود را در یک مکان مدیریت کنید .

افزونه وردپرس تیکت پشتیبانی فست | FAST - WordPress Support Ticket Plugin | پلاگین تیکت پشتیبانی وردپرس

امکانات افزونه تیکت پشتیبانی فست Fast


  • بینهایت تیکت پشتیبانی
  • امکان تعریف پشتیبان مشتری و مشتری
  • امکان پشتیبانی بینهایت محصول
  • بینهایت سریع و رابط کاربری آسان و ظاهر فوق العاده مشابه چت روم در افزونه تیکت پشتیبانی فست
  • امکان اختصاص پشتیبان برای موضوعات خاص – مثلاً تعریف پشتیبان فروش برای تیکتی هایی که موضوع “فروش” دارند.
  • سفارشی سازی فیلد تیکت ها – فیلد های که میخواید کاربر به هنگام ارسال تیکت برای شما ارسال کنید – مثلاً : آدرس سایت یا کد ملی
  • پاسخ های از پیش ذخیره شده : پاسخ هایی که اغلب برای کاربران ارسال می کنید را ذخیره کنید تا در تیکت های بعدی نیاز به تایپ مجدد پاسخ های تکراری نداشته باشید .
  • امکان ضمیمه کردن : می توانید به کاربر این اجازه را بدهید که به هنگام ارسال تیکت عکس و یا فایل نیز برای شما ضمیمه کند .
  • امکان جستجو در بین تیکت ها : با قابلیت جستجو حرفه ای می توانید تیکت های ارسالی و دریافتی را مدیریت کنید .
  • اول سلام : دکمه ای در بالای پاسخ تیکت به مشتری شما به این حالت با نمایش نام مشتری نمایش داده می شود . مثلاً نام مشتری اگر علی باشد در بالای تیکت مینویسه : سلام علی
  • فیلد های ایمن : اطلاعات تیکت را در مکانی دیگر با قابلیت Secure Ticket ذخیره کنید .
  • دیدگاه های درونی : می توانید برای دیدگاه هایی که فقط توسط مشتریان و گروه پشتیبان دیده می شوند دیدگاه بگذارید .
  • بسته شدن خودکار : یک مدت زمان تعیین کنید مثلاً ۱۴ روز . بعد از دو هفته کلیه تیکت های غیر فعال بسته خواهند شد .
  • شمارشگر Favicon : اگر تیکتی در بخش پشتیبانی برای شما ارسال شود کافیست به زبانه مرورگر خود نگاهی بیاندازید تا تعداد تیکتی های بی پاسخ را ببینید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =